Weet iemand waar deze knop op het dashboard van de Iveco Daily van een vriend van mij voor is?

Er zit op het dashboard een knop(zie foto) maar we kunnen niet ontdekken waar deze voor is. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
13.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik vond dit: zegt mij niets, maar u misschien wel.
" In elk geval heeft die verdeelbak een differentieelsper, die in te schakelen is met behulp van een knop op het dashboard". http://www.atw.nl/trucktesten/154_iveco_daily_35s18w.html
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
@JoanDArc
Ik kan je gedachten volgen, maar de differentieelsper heeft meestal een ander symbool: http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/incAAOSwXj5XGSsU/s-l225.jpg @zaanstreeknoord
Wat het wel is... geen idee. Ik ben nu 2 uur aan het zoeken en kom niets tegen wat ook maar op dit symbool lijkt. Ook de vormgeving lijkt af te wijken van de andere knoppen. Ik vermoed daarom dat het een knop is die niet origineel van Iveco is, maar van b.v. een accessoire wat er ooit eens is in- of aan gebouwd is geweest. (b.v. een set extra lampen o.i.d.) De oplossing zou zijn wanneer de je de draadjes zou volgen al was het maar om te zien of ze Überhaupt ergens op zijn aangesloten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ozewieze enz. ik moest vannacht de tijd overbruggen en heb dat gedaan met zoeken.
Bij onze huur-auto in Amerika, zo'n lange witte, zat ook zo'n soort knopje. Wij durfde daar niet op te drukken, wisten niet waarvoor het was.
Bleek het om van binnenuit de achterklep te kunnen openen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
@JoanDArc
Ik geloof je op je woord :-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Om nou het hele dashboard open te slopen ervoor, maar de achterdeuren gaan er in ieder geval niet door open.

Antwoorden (1)

Zeker nog niet getankt? Volgens mij het knopje om de klep van de benzine tank open te krijgen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou dat zou raar zijn, naar 5000 km nog nooit getankt! Nee dat doet deze knop niet!